Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Lillevi Selldén 4 jun, 15:12
Hej - vi kan ta ett pass - dock inte på fredagen 26/6.
Towe Simonen 4 jun, 16:51
Jag kan ta ett pass. Vilket spelar ingen roll.
Eric Johansson 4 jun, 18:27
Vi kan ta ett pass👍
Tomas Andersson 4 jun, 19:35
Jag och min bror kan ta ett pass
Sofia Käller Blom 4 jun, 20:42
En av oss kan ta ett pass.
Erica Arvidsson 5 jun, 10:35
Jag kan ta ett pass
Sara Söderlund 5 jun, 10:51
Jag kan ta ett pass
Erica Arvidsson 7 jun, 17:01
Vi har tackat ja till att arbeta på discot, men vi saknar en person till ett pass. Någon mer som kan tänka sig att ställa upp?